четвъртък, 12 февруари 2009 г.

Успехи и провали II

... Провалът или влизане в реалността, или порастване, или просто живот.
Всички принципи и механизми в живота, са приложими почти във всичко - хората на изкуството дори са способни да прекалят. Тъжно ми е, че точно тези хора често са лицемерни, завистливи и куп други лоши качества, които никак не им подхождат - някои ще кажат "човещинка"... "Човещинката" намесва парите (под масата и над масата), лични интереси, кой е "мой човек" и т.н..
Тази тиня успя да ме изцапа доста късно, преди около 3 години, но пък с всичките си оттенъци :) Успяха да ме намесят в интриги на доста високо ниво, видях какво е да бъдеш премахнат рано за да не си трън в нечии очи, видях схемичките и през какво трябва да минеш за да имаш успеха на "големите световни" артисти.
Сядаш един ден и взимаш решение, дали искаш да си като тях и дали си готов да стъпчеш собственото си достойнство. Изборът би могъл да се тълкува като провал...

Към днешна дата, правя само това, което ми харесва. Създадох си нови идеали на базата на старата ми и все още неопетнена ценностна система.

4 коментара:

  1. Абе много пишат тези музиканти. Кога свирят :-)

    ОтговорИзтриване
  2. е това като гледам е сравнително кратка партитура :) едва ли е отнело много време :)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен, благодаря за вниманието :) Това са първите ми публикации и със сигурност не искам да товаря първо себе си с излишни писания, още по-малко хората, които случайно ще ги прочетат... :)

    ОтговорИзтриване